Noile subiecte ale campaniei publicitare internaționale lansate de Marazzi includ și o reflecție asupra spațiilor comerciale din sectorul hotelier. Dimensiunea virtuală a Boutique Hotel vorbește despre un mediu care, prin intermediul suprafețelor, ne povestește istoria sa și despre cercetarea tehnologică neîntreruptă din acest domeniu.
Vom călători mai mult și mai bine și, mai presus de toate, nu vom renunța la experiențe de calitate. Deplasările vor însemna satisfacerea unei nevoi tot mai persistente de a ne simți bine, iar ideea de stare de bine va căpăta un înțeles emoțional, consolidat de lumea obiectelor și a suprafețelor care ne înconjoară. Asta arată cele mai recente cercetări despre felul în care schimbat modul în care ne bucurăm de experiențele din călătorii.
Și, așa cum mediile rezidențiale au trecut prin transformări, și cele din industria hotelieră sunt în plină evoluție. Spațiile hoteliere devin din ce în ce mai versatile și se concentrează în întregime asupra stilului de viață, axându-se pe medii care oferă oaspeților o experiență unică, intimă, adaptându-se totodată la nevoile turiștilor ce călătoresc în scop profesional. Nu mai puțin importantă este problema siguranței și igienei, care, împreună cu digitalizarea, vor impulsiona în mod definitiv produsele și serviciile destinate publicului larg de clienți finali și piața B2B.
Aceste considerații cu privire la spațiile în care trăim sunt în centrul experimentelor Marazzi. Unul dintre subiectele noii campanii publicitare internaționale este, de fapt, dedicat sectorului ospitalității; un Boutique Hotel unde suprafețele pardoselilor prezintă noua colecție Mystone Travertino, cu tonuri calde și un pachet decorativ variat, o extensie a colecțiilor Mystone de gresie porțelanată cu aspect de piatră.
Datorită tehnologiei Sublime Sync, designul se îmbină perfect cu structura finisajului de suprafață, oferind o profunzime fără precedent.
Această nouă soluție de producție îmbină înalta precizie a imprimării digitale, micro-combinațiile de nuanțe lucioase și mate și înalta precizie a proceselor de producție care definesc multiplele texturi ale suprafețelor, personalizându-le. Legătura dintre culoare și structura materialului a atins un grad de perfecțiune fără precedent. Textura suprafețelor de piatră ale travertinului regăsește, în această colecție, splendoarea jocurilor de lumină și a reflexiilor create de porozitatea tipică a materialului și caracteristici tactile ce amintesc de pietrele antice.
Performanțelor suprafețelor colecției Mystone sunt extinse prin implementarea soluțiilor StepWise, pentru o garanție privind proprietățile anti-derapante, și High Performance, pentru suprafețe cu performanțe tehnice foarte ridicate, conforme cu cele mai stricte reglementări ale standardelor internaționale.
Pe perete găsim formatul mic de 5×15 din cadrul liniei Crogiolo Rice, în culoarea Grigio. Colecția permite posibilități infinite printr-o montare mono sau multiformat pentru un proiect ce prezintă multe dintre caracteristicile unui produs „făcut pe comandă” și toate avantajele producției în serie.
Suprafețele texturate și neregulate ale Crogiolo Rice sunt lucioase, ușor satinate, cu un smalț fin ce amintește de plăcile de majolică antice. Pe pereții placați cu formatele mici ale colecției alternează schimbări de ton, umbre, jocuri de lumini datorate texturii schimbătoare a suprafeței.