Centrul Stil

Marazzi a făcut întotdeauna din cercetarea estetică un punct de forță al propriei oferte.
A fost prima companie care a avertizat asupra necesității de a califica placa de faianță din ceramică ca element de decorațiune și de arhitectură, încredințându-i conducerea creativă unor mari nume ale designului: de la prima colaborare cu Gio Ponti cu care ia ființă în 1960 placa „de 4 ori curbată”, intrată în istoria designului cu numele de Trienală, Marazzi a continuat să se beneficieze de colaborări excelente, alăturând produsului său pentru prima dată importante semnături din industria modei, printre care Biki, Rabanne și Forquet, și ale arhitecturii, și să investească în laboratoare de cercetare interne pentru studierea tendințelor în diverse țări și dezvoltarea produselor exclusive.
Faza de concepere și de design al produselor este coordonată și condusă de Centrul Stil Marazzi. Procesul de cercetare constă în analizarea tendințelor de piață și ale gusturilor publicului, pentru a percepe cerințele consumatorilor și a le traduce în propuneri de design și specificități ale produsului. În același timp, s-a efectuat experimentarea cu tehnici de laborator care traduc forme, suprafețe, culori și decorațiuni într-un prototip care este testat pentru a trece apoi la următoarea fază de industrializare.

Marazzi este marca cea mai cunoscută în sectorul plăcilor de ceramică...

Pentru Marazzi, calitatea înseamnăcalitatea produsului, durabilitatea mediului și respectul siguranței lucrătorilor...

Încă de la începuturi, Marazzi a dedicat resurse importante activității de cercetare și dezvoltare...