Când bunăstarea este o alegere

timp de lectură minutele

Rossana Dian, fondatoarea Cucinosano, portal web și canal de socializare cu peste 420.000 de urmăritori, aduce ideea sa de bunăstare și calitate în cele trei branduri ale sale și în colaborările cu societățile. În scopul de a obține sănătatea prin alimentație, îngrijire de sine și respect față de mediu

Rossana Dian, povestește-ne despre viziunea ta despre bunăstare și sănătate.

Bunăstarea reprezintă mai multe lucruri: grija față de sine, frumusețea din viața de zi cu zi, alimentația sănătoasă. Dar există un factor deasupra tuturor în care cred cu tărie: stima de sine, care este motorul pentru a trăi mai bine, deoarece te face să iei decizii mai bune și mai corecte pentru tine și viața pe care vrei să o trăiești. Iată de ce a te iubi este esențial și o poți face în atâtea feluri diferite: prin îngrijirea personală; făcând alegeri conștiente, așa cum alegem în fiecare zi ce punem pe mesele noastre; protejând-o pe Mama noastră Pământ, căreia îi datorăm mult. Există valori înrădăcinate în mine de o importanță fundamentală, printre care credibilitatea, pe care doresc și trebuie să o transmit prin brandurile mele Cucinosano, Balique și AMADĒA Home.

Fiecare dintre cele trei societăți pe care le-ai fondat reprezintă tot atâtea interpretări ale bunăstării.

Cucinosano a apărut dintr-o reflecție atât de simplă cât și revelatoare: are sens să alegi materii prime de calitate și apoi să le gătești în vase care conțin substanțe toxice pentru sănătate? În schimb, linia de haircare și skincare Balique își propune să fie uniunea dintre echilibru și unicitate, respectând caracteristicile care definesc fiecare persoană căreia îi oferim, acolo unde ar exista ceva inestetic, produse performante și oneste. În sfârșit, linia de produse naturale pentru curățenia casei AMADĒA Home este consecința directă a reflecțiilor subiacente brandului Cucinosano: produse cu ambalaje din plastic 100% reciclat, fără substanțe toxice precum PFAS (substanțe perfluorurate și polifluorurate), microplastic și metale grele, și cu formule pe bază de ingrediente naturale, vegane, biodegradabile și certificate IFRA (International Fragrance Association). Adică produse prietenoase nu doar cu omul, ci și cu mediul înconjurător. Fiecare dintre cele trei branduri povestește o istorie de sustenabilitate și respect pentru sănătate.

Cu Marazzi Group au existat mai multe colaborări. Ce anume vă leagă?

Centru nostru comun este, cu siguranță, binele clientului final. Cu Marazzi am realizat tocătoare din gresie porțelanată destinate să ofere o experiență care să aducă un valoare mai mare clientului, cel mai important pentru mine: sănătatea. Iar Marazzi s-a dovedit a fi alegerea corectă. Am conceput tocătoare cu suprafețe cu aspect de marmură, tratate antibacterian. Și acesta este adevăratul avantaj: siguranța că nu ai un instrument care se degradează ușor, potențial contaminat și fabricat din material de proastă calitate. De aici, împreună cu Marazzi, am dezvoltat placarea cu gresie porțelanată antibacteriană a bucătăriilor Cucinosano. Suntem printre primii care am experimentat-o gătind deasupra și suntem cu adevărat mândri de acest lucru. Cum am spus, binele clientului final este fundamental pentru noi. Inovația, cercetarea, tehnica și precizia ne permit să atingem, prin produsele noastre, acest important și profund obiectiv.