Proiectare și networking în retail

timp de lectură minutele

La Mapic, Marazzi prezintă proiectele de centre comerciale Migross și magazinul monobrand Laboratorio Olfattivo ca referințe paradigmatice pentru a stimula noi sinergii între actorii din industrie

Marazzi participă la Mapic, evenimentul internațional dedicat lumii comerțului cu amănuntul și imobiliarelor (Cannes, 28-30 noiembrie), care reunește operatori de agrement, producători și furnizori de materiale și servicii pentru a stimula noi sinergii și formate de afaceri.

La standul Marazzi sunt expuse două exemple de utilizări diferite ale colecției Mystone Ceppo di Gré: centrul comercial Migross din Mantua, proiectat de CAM Architetti, și magazinul monobrand Laboratorio Olfattivo din Torino, referințe paradigmatice pentru calitatea designului și performanța materialelor ceramice.

Servind lumea designului și contract HoReCa, colecțiile Marazzi oferă soluții multiple și personalizate atât pentru sectorul de divertisment și agrement în continuă evoluție, subiectul secțiunii LeisurUp de la Mapic, cât și pentru sectorul de restaurante, care oferă concepte din ce în ce mai provocatoare, explorate în profunzime în secțiunea The Happetite Forum a târgului. Pentru consumatorii care sunt din ce în ce mai etici, nativi digital și preocupați de bunăstare și sustenabilitate.